[close]

Thursday 18 March 2010

OBJEKTIF JALUR LEBAR MERUBAH HIDUP SAYA


Saya telah menyertai pertandingan mencipta blogspot yang bertemakan Jalur Lebar Merubah Hidup Saya. Pertandingan ini merangkumi objektif-objektif

Berikutnya ialah Mengenal pasti sumber-sumber internet yang sahih

Dengan cara Blogspot ini dilakukan secara amnya ialah untuk mengenal pasti

sumber-sumber internet yang sahih. Ini akan dapat membantu saya membuat satu kajian ilmiah dengan tatacara yang betul, jelas dan tepat. Menambah pengetahuan tentang menggunakan internet untuk mencari maklumat yang ada di Malaysia serta memupuk perasaan bangga terhadap tanah air.Cara ini dapat menambah pengetahuan saya tentang semua maklumat yang ada di Malaysia. Ia juga dapat memupuk perasaan bangga terhadap tanah air dalam diri saya. Cara ini juga dapat menyedarkan rakyat Malaysia betapa pentingnya internet di negara kita kerana ianya dapat mencari maklumat untuk mempertahankan bangsa serta memupuk semangat kekitaan

dikalangan rakyat Malaysia. Mengambil iktibar daripada internet yang berlaku pada masa sekarang. Dengan membuat blogspot ini, saya dapat mengambil iktibar daripada peristiwa yang berlaku di sebaliknya. Misalnya seperti masalah di kalangan remaja, ianya menyedarkan saya bahawa perpaduan kaum serta bersifat adil, jujur dan amanah amat penting pada diri

setiap individu. Menanam semangat patriotisme di dalam diri

Saya juga dapat menanam semangat patriotisme di dalam diri saya dan

juga kalangan generasi muda melalui layari internet ini. Saya juga dapat mendisiplinkan diri saya sebagai seorang pelajar dan rakyat Malaysia.

No comments:

Post a Comment

KEKUATAN