[close]

Saturday 14 April 2012

fikiran yg memilih.......


mula2....... aku rasa nak masuk universiti ..........tp dgn keputusan spm aku yg sderhana.........dlm bahasa inggeris aku dapat setakat lulus jew... aku x dpt msuk universiti.......aduyai.......semasa ke semasa........ aku berfikir setiap saat.......... dan......... setiap detik ...........dlm fikiran aku......... bertukar-tukar ..........sekejap nak masuk KIPSAS la,........ kolej SPDC la.......... dan ........KPTM....
2 hari aku x blh nak tidur dgn lena disbbkn pemikiran yg memilih....... tp dgn izin ALLAH aku mmbuat pilihan untuk sambung belajar di...............


KIPSAS ya itu kolej islam pahang sultan haji ahmad shah
dan hari yg aku tunggu2 kn pd tarikh 13 april 2012 surat tawaran ke KIPSAS smpai ke rumah
aku akn ambil diploma pengajian perniagaan selama 3 tahun.......6 semesta.......



keluarga aku setuju dgn tindakan aku.........terutamanya ayah dan ibu aku yg sentiasa mmberi sokongn dan dorongan........... insyaallah aku akan bljar bersngguh2 untuk mncapai dan mmegang diploma perniagaan itu.........

No comments:

Post a Comment

KEKUATAN