[close]

Saturday 25 August 2012

hari raya 2012


hari raya tahun 2012 kami pakai baju raya warna  ungu.......tahun ni mak aku yg cadng kn warna ungu... tahun lepas aku cadang kn warna hijau..................hihihi...........kuih raya tahun ni aku x buat yg buat ayah aku huhuhu...........smpai tok aku tnya mane kek plngi nya.......aku ckp aku malas hihihi jaht x aku......tp x pe tahun depan insyaallah aku buat...........hihi...........selamat hari raya......... hari raya tahun ni aku x sihat raya ke tiga baru aku sihat.......sedih x dapat makn tapai ....kegemaran aku....sedih :(..... x pe2 kalo ade kesempatan lagi aku akn mkn tapai sepuas hati ...hihiih demam+lelah+selesema+batuk+sakit tekak membuatkan aku x dpt makn maknn yg aku suka.............

Sesuci... di hening subuh sunyi
Sesuci... terdengar nurani
Sesuci... salam untuk Ilahi
Bagaikan memanggil insafi pada diri

Lebaran... terasa kesayuan
Lebaran... takbir bersahutan
Lebaran... memuji keagungan
Bergema suara syukuri nikmat Tuhan

( korus )
Hiasi diri indah
Riangkan hati gundah
Bersihkan jiwa... sesuci lebaran
Agar sempurna amalan
Berdoalah insan
Di pagi raya
Moga-moga terampun dosa

Pohonlah ampun maaf
Kepada ibu bapa
Sahabat dan sanak saudara
Sama sama kita gembira

Bermesra tua muda
Bantulah miskin hina
Menyambut hari mulia
Sama sama kita gembira

No comments:

Post a Comment

KEKUATAN