[close]

Thursday 18 March 2010

PENGHARGAAN JALUR LEBAR MERUBAH HIDUP SAYA



Saya Nur Aina Binti Suhaimi ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih kepada Tuan Pengetua Haji Mohamad Azhar Bin Mohamad Ishak,

SMK Chini Timur, kerana memberi kebenaran dan sokongan untuk menjalankan pertandingan ini dengan sempurna.Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Cikgu Zahri Bin Mohamed , guru Komputer kerana telah memberi tunjuk ajar dan panduan. Tidak lupa juga ucapan terima kasih saya tujukan kepada Encik Suhaimi Bin Mohd Nayan, bapa saya dan Puan NorHasimah Binti Borhan,ibu saya yang telah memberi dorongan dan sokongan sepanjang Pertandingan ini dijalankan.

Akhir sekali, ucapan terima kasih ditujukan kepada semua responden yang sudi menjawab pertanyaan saya.

No comments:

Post a Comment

KEKUATAN