[close]

Sunday 16 September 2012

GAMBANG WATER PARK

haha.........disebalik tabir sebelum aku masuk KIPSAS ..... 20.05.2012 .....aku n keluarga pergi ke gambang water park......... hari yang paling aku suka dalam hidup aku adalah dapat bercuti bersama keluarga sebelum aku masuk KIPSAS walaupun sehari..huhuhu..... aku yang cadangkan untuk pakai baju warna yang sama waktu tersebut.huhuh..... aku rasa seronok bila dapat bergambar dengan keluarga berpakaian warna hijau sepertikan hari keluarga pada waktu tersebut.......disana semua permainan aku main berulang-ulang kali...huhuu seronok sangat...........haaaaaaaaaaaa masa yang ditunggu-tunggukan 21.05.2012 aku telah berkemas untuk pergi sambung belajar di KIPSAS.....mula2 sedihla jugak bila berjauhan dengan keluarga. sebab kali pertama aku berjauhan dengan keluarga yang dari kecil sampai aku berumur 17 tahun aku duduk di chini timur ........dan pada hari ini aku buat perubahan untuk merubah hidup aku untuk berdikari.. mula2 masuk KIPSAS aku n keluarga pakai baju warna yang sama jugak tapi warna ungu.....huhuhu maklumla permintaan aku hhuhhu ....mak aku ok jew hihih..........dan di situ mula lah aku dapat kawan baru....... alhamdulillah di sini ramai jugakla kawan yang aku dapat kawan yang baik2 belaka......hhhuhuu syukur alhamdulillah...... .. aku akan belajar dengan bersngguh2 untuk mencapai cita2 n membalas jasa keluarga aku....insyaallah..........senyumlah selalu.... :)

No comments:

Post a Comment

KEKUATAN