[close]

Sunday 18 November 2012

hanya allah swt sahaja tahu apa yg tersembunyi di dalam hati ku...


Hanya tuhan shaja yg tau
Dalam hati ku bnyk persoalan n tanda Tanya hanya tuhan sahaja tahu apa yg ada dlm isi hatiku….setiap detik bila memikirkn ku rasakan seperti ingin menangis….tp hanya sebuah doa memohon kpd yg kuasa ia itu allah swt. Memohn supya allah swt mmberi pertunjuk kpd ku .aku sndiri tidak tahu apa yg aku rasakn.. tp hati ku sepertikn ada sesuatu yg tersembunyi yg tak dapat aku temui ….yg mnyebabkn aku ingin menangis….kalo aku nangis …sbb apa ?...sbb apa aku ingin menangis…
Di smping itu, sdah bnyak kali aku bermimpi ada seorg hamba allah ini yg tak pernah aku knali datng kerumah untuk memetik bunga ditaman rumah ….munkin itu hanya mainan tido….hanya allah swt sahaja yg tau …aku takut…..aku takut… tapi aku nak takut sbb apa?.. ya allah tolong la hamba mu ini…bila sahaja aku sedar dr mimpi n tido aku lihat jam….setiap kali aku mimpi ia bila sedar jew sdah waktu subuh dlm pkul 5.40 pg….mmmm
Hati ku telah dibuka olh hmba allah ini dan aku terimanya kerana allah…..aku juga tlh bnyak berjanji padanya …. Tapi aku takut… aku takut …bila mimpi mnjadi knyataan… aku takut aku memungkiri janji ku padanya…ya allah tolong la hamba mu ini…sekirannya mimpi ini mnjadi knyataan …aku takut hamba allah ini kecewa…n aku takut kecewakn khalifah mu ya allah….ya allah ampuni lah dosaku , ampunilah perilakuku terhadap hamba allah ini….kadang2 mimpi ini mnjadi knyataan … sbb aku pernah bermimpi dan ia jd kenyataan…sepertikan mimpi gigi ku tercabut n alamt nya ada org yang ku syg akn jatuh sakit n ditimpa musibah……ya allah hnya kpada mu aku berdoa…hanya kpada mu aku pasrah….
Maksud mimpi memetik bunga ditaman tu bkn ke.. maksudnya ada org ingin masuk meminang kew?...ya allah…tp knp org yang aku tidak knali yg ada dlm mimpiku? Knpa bkn hamba allah yg tlah bukk knci hati ku ? ya allah.. hnya enkau yg tau isi hati ku…. Hanya engkau ya allah yg menentukn siapa jodoh ku….aku pasrah ya allah …aku pasrah….aku tidak tau ingin berbuat ape…ingin ceritakn kpd mak n abah… tp aku takut … tiada siapa yg aku bolh kongsi cerita ini….munkin siapa yang bce blog ni akn tau apa yang aku ingin kongsikn… ya allah… hanya tuhan sahaja yg tahu… 

No comments:

Post a Comment

KEKUATAN