[close]

Sunday 21 March 2010

RUMUSAN


Saya telah banyak memperoleh maklumat tentang Jalur Lebar Merubah
Hidup Saya ini yang kian menjadi sahabat masyarakat kini. Saya juga telah mempelajari tentang keistimewaan dan keunikan jalur lebar ini yang dapat menarik minat ramai orang. Saya juga dapat menghayati nilai kesabaran, ketabahan, kejujuran dan kerjasama daripada keluarga semasa menjalankan dan menyelesaikan pertandingan ini dengan sempurna. Nilai kerjasama yang diberi oleh keluarga telah membuatkan saya lebih bersemangat untuk mencipta blogspot ini. Sayembara ini juga memberi peluang kepada saya dan pelajar sekolah lain untuk menguasai kemahiran mencipta blogspot dengan tatacara yang betul serta dapat menigkatkan kemahiran berkomunikasi. Selain itu, nilai yang telah saya perolehi ialah keberanian untuk berkomunikasi, memupuk sifat
menghargai tradisi budaya dan bangsa negara kita. Kini, saya telah mengenali
erti tidak putus asa dalam melaksanakan sesuatu tugasan.


No comments:

Post a Comment

KEKUATAN