[close]

Wednesday 4 April 2012

KELUARGA KU


gambar ni semasa....ari raya aidilfitri........baju raya bertemakn hijau.....
dlm gmbar cuma ada 7 org jew tp sbenarnya ada 8 org ...... 1 lg ada dlm perut......hihihii
keluargaku yg ku syg............ hadiah istimewa diakhirat kelak.... buat keluarga ku adalah ditmpatkn di syurga....... didunia kalo di izin ALLAH n dimurah kan rezeki aku akn bawa keluarga ku menunai kn umrah n haji........insya allah.......

carta keluarga

suhaimi bin mohamad nayan + norhasimah binti borhan

1. khairul rizal bin suhaimi
2.khairul amin bin suhaimi
3. nur aina binti suhaimi

4. nur alyana binti suhaimi
5. khairul amri bin suhaimi
6. khairul azri bin suhaimi

aku anak yg ke tiga.......kakak kepada 3 org adik........tugas rumah di serah kn kpd aku
kemas rumah,basuh pingan,sidai baju, angkat baju, smua aku la tp bab masak kadang2 aku msak..... sbb chef kat rumah adalah ayah aku........hihihi ayah aku seorg peneroka kmungkinan aku akn bahagiakn ayh aku dgn kejayaan aku .......cita2 aku .....aku ingin mnjadi seorg chef tp bahagian bakery la....buat masa ni aku akn ambil diploma pegurusan perniagaan......lpas aku ambil diploma aku akn msuk ikip ..untuk ambil kos bakery..... mnkin 9 thn akn dtg aku akn bkk 1 kedai di hadapan rumah ......aku ingin bahagia kn ayah aku .......kerana ayah aku ingin bkk kedai di hadapan rumah mnkin dgn kejayaan aku akn.. dpt menunaikn impian ayh aku.......aku ingin melihat keluarga aku tersenyum.............. :) ibu aku seorg guru pdk.....tmpat org kurng upaya.............. untng ibu aku seorg yg tabah, pnyabar, n berani mnghadapi karenah anak muridnya.........ibu aku mmbahagikn dirinya kpd dua 1 ditmpat kerja n 1 lg di rumah.... aku lihat ibu aku ... aku sedih n bangga dpt ibu seperti ibu aku....ibu mnkin aku selalu bg ibu ku marah.....tp aku sngaja ingin dengar leterannya..marah itu tndanya sygkn. n dgn leterannya jga aku akn slalu dpt nasihat di seblik leteran itu td.......aku syg ibu aku.........cinta ku hnya kepada ALLAH, RASUL,KELUARGA,NEGARA N AGAMA..............cinta ku hnya kpada mu yg x pernah luntur di dalam diri ku..........

No comments:

Post a Comment

KEKUATAN